I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 12 September 2011

Hanya Mampu Tersenyum dan Berdoa

Salam...huhuhu hye tawan..: ) sedar x sedar skunk dah msuk ari ke 14 kira mnymbut syawal hah
dalam kesepatan ini aku ingin memohon maaf kepada sesiapa yang mengenali aku ya???hehehehe
terutama geng rumah sewa,ehsan,geng umah sewa mat syum,geng kelas DET B dan DET A x lupa jgk kepada awek ehsan dan jgk kwn2 dye..:-)

Ingin aku pesan dngn korang suma jngn lah trlalu percayakan sahabat wlwpn kta2nya amat mnis sekali,pesan pada diri jngn trlalu agungkn sngt kwn krana dye blh buat apa shja yng dye nak tnpa mnghraukan kita...Klaw lah shbt anda da wat mcm ni dngn anda,anda hnya mampu trsyum dan berdoa spya shbt anda tdk mgulnginya....Jngn la mnyimpan hasrat dengki di dalm hati ya dan jngn  mempeburukannya...krana shabt sngt pnting untk kita...: )

Ingt whai kwn2 ku "MANUSIA YANG PALING LEMAH IALAH ORANG YANG TIDAK SANGGUP MENCARI TEMAN DAN YANG PALING LEMAH DARIPADA ITU ORANG YANG MENSIA-SIAKAN TEMAN YANG DIPEROLEHI"

so pkir-pkirkan lah ya dan selamat beramal....


Last sekali aku nk mnx maaf kepada shbt2ku ya....
sesungguhnya aku hppy dngn angpa suma.....: )k la jom gerak luw bye salam



No comments:

Post a Comment