I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday 16 August 2011

TEMAN

Salam....hye kwn2 korng ngah wat pew hah??
papon selamat menjalani ibadah puasa ya teman2...hehehehe

Dah lma aku x contiang kat post aku ni hah, ari ni trasa trgerak ati plak nak contiang...hahahaha
Maklum la klas x dak ptang ni hah..hehehehe nsib baik x dak klas klaw x naya aku dah la nak wat kuiz 2???study pon x dak msuk otak ma...hahahaha ALLAH mcam mengerti ja...10u ya ALLAH coz mcm pham keadaan hamba mu ini...: )

Berbalik dari tajuk aku iaitu ''TEMAN"......teman sngt penting dlam hdup kita klaw korang nak taw ya..
dan aku nk pesan dkt korng ni jngn la plih sngt klaw nk brkawan 2...bkn nk simpati ka apa, tp cuba korang pkir andai kita da msalh x semua yg rapat ngn kita akn temani kita malah akn jauh mngglkn kita ya...so senang ctew kwn ja dngn suma x kira jht ataupun baik ya....klaw kwan kita jht kita jngn la ikowt sekadr untk kwan ja...hahahaha

Hargai la "TEMAN" kita sebelum dye melngkah pergi ya...sekali dye mlngkh pergi x mgkin kita akn dapt dye dah...dan 1 lg aku nk pesan jgn la letak kpecayaan spenuhnya kpda "TEMAN" ya...ni untk mngelakkan daripada mslh yg tdk dingini...sebagai conth klaw da kwn rapt pon jgn la kita percayakn 100% ya....letk la 1% ketidak percayaan 2 ya shbt2 suma ya......bak perpatah aku la..." manusia yang paling lemah ialah orang yang tidak sanggup mencari teman dan paling lemah daripada itu ialah orang yang mensia-siakan teman yang diperolehinya".

Selamat beramal ya......: ) aku hrp angpa still kwn mcm biasa ya???k 10u jgn abaikan study???
nnti nk jd IR x boleh..hahahah wakaka..

No comments:

Post a Comment